lørdag den 5. maj 2012

17. maj

Vi har besluttet at tage til Norge for at fejre d. 17. maj i år. Sidst vi var der var da Adrian lige var blevet født, og jeg mener lige, han er født d. 3. maj, så det var tidligt, at han fik lov til at fejre 17. maj.
Nu har vi så begge barsel sammen igen, så vi tænkte, at nu har vi chancen. Som lærer er det nemlig ikke særlig populært at bede om fri i eksamensperioden, og desuden er det en travl periode når man som jeg oftest har afgangsklasser.
Nå, men pga denne spontane beslutning har jeg besluttet at lave noget jeg kan have på på denne dag. Jeg har jo desværre ikke en "bunad" som min kære svigermor eller mine skønne svigerinder. Nu må vi se, hvad jeg finder på. Jeg vil afsløre med det samme, at det ikke bliver noget nær så traditionelt og smukt som det mine norske svigerinder kommer til at have på!


Familien Evensen til bryllup for nogle år siden, er de ikke smukke i deres bunader?

Marit i bunad til Jarles bryllup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar