søndag den 13. maj 2012

Blogtræf med I Lones Fodspor

Jeg har overlevet mit første blogtræf! Når jeg skriver overlevet mener jeg det virkelig, for hold op, hvor var jeg træt, da det var ovre! Kunne godt mærke, at jeg havde været på!

Min workshop gik super godt! Den blev flittigt besøgt. Der var masser af kreative kvinder, der var super gode til selv at gå i gang og selv få ideer! Det gik over al forventning. Der blev lavet rigtig mange lækre ting af det lækre skind fra læderiet, og hvis der ikke er nogen, der kigger en tur forbi Århus eller www.laederiet.dk, så er det altså ikke min skyld!





























Da min workshop var ovre og vi havde spist, var det så tid til, at jeg selv kunne få lov til at blive inspireret og prøve kræfter med noget nyt. Det blev med smykker, og det var super sjovt. Camilla med bloggen Bilgaardkreative viste os, at det faktiskt var forholdsvist enkelt at lave smukke smykker.
Eline blev super glad for et par øreringe jeg lavede til hende i workshoppen! Og så synes hun, at jeg var super dygtig, at jeg kunne lave øreringe, ja, hun skulle bare vide, hvor let det var, men det fortæller jeg hende ikke, lad hende bare gå at tro, at jeg er super dygtig lidt endnu.....
Vi fik også masser af lækre sponsorgaver.
Jeg kan ikke huske alle sponsorerne, men der kommer en liste senere.
Jeg vil dog nævne, at jeg vandt en lækker taske fra Friis og Company. Det havde jeg godt nok ikke regnet med!




















En skøn og begivenhedsrig dag med godt selskab, god mad og masser af inspiration fra kreative kvinder!

4 kommentarer:

  1. Tak for i går Annette. Det var en super inspirerende workshop, du havde! Jeg drømmer stadig om den tryllemaskine :)
    Og jeg var også træt, så der er ikke noget at sige til, du var flad både med forarbejde, workshop, oprydning, den kæreste lilletrold Silje på armen osv.
    Kh Louise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Ja, jeg bliver nok også nødt til at anskaffe mig min egen maskine, kan jo nærmest ikke leve uden den nu!

      Slet
  2. Tak for en lækker workshop :o)

    SvarSlet