onsdag den 9. maj 2012

En tur i gemmeren

Jeg har været en tur i gemmeren for at kunne vise noget af det frem, jeg har lavet i skind.
Jeg fandt ikke alt det jeg ville, men sådan er det, når som jeg, ikke er et ordensmenneske.
Her kan man se noget af det.
Det ene armbånd har jeg dog lavet idag. Jeg har prøvet at sy cirklerne fast, og jeg synes faktisk det blev ret godt. Jeg har syet det i hånden, da min symaskine ikke dur, men jeg tænkte, at det måske var noget de kunne lave i min workshop på blogtræf af www.ilonesfodspor.blogspot.com. Men nu må vi se, hvad de har lyst til. Kommer i skrivende stund i tanke om, at jeg har en anden symaskine stående, så nu iler jeg videre, for at prøve med den.
Inden jeg smutter er der lige et close-up at armbåndet fra idag.
Billedet er vist ikke så tydeligt, men det kan da lige gå!

2 kommentarer:

  1. Altså .. jeg glæder mig bare... Er sikker på det nok skal blive helt fantastisk.. for nu har jeg jo pakket op sammen med dig.. og man må sige at læderriet har sendt de mest fantastiske ting til os..


    Lone

    SvarSlet
  2. uh synes det er lidt fint med syningerne. Det giver lidt en andet ligt "hyggeligere" look.

    SvarSlet