fredag den 4. maj 2012

Nøglekæder


Jeg har været igang med at lave nøglekæder i den sidste tid. Det tager lang tid, men de bliver så fine, og det er sjovt at sammensætte forskellige farver og strukturer.
Det første jeg gør er at lime to stykker skind sammen.
Så hugges skindet ud i cirkler, cirklerne hugges så ud igen, så de får den facon jeg kan lide at bruge til nøglekæderne.
Så laves der huller til nitterne, hvorefter de nittes sammen.





Det lyder lidt lettere end det er. Eller det vil sige, det er let nok, man skal bare være lidt tålmodig og omhyggelig.
Cirklerne bruges også til andre ting, men dem kan jeg vise frem en anden gang!

2 kommentarer:

  1. De er så flotte... Jeg har elsket min lige siden jeg fik den...

    Du er så skrap til det med læder.
    Jeg glæder mig til at lære fra dig, den 12. maj.

    Lone

    SvarSlet
  2. Sælger du de runde læderstykker i løs ? Kunne godt bruge nogen til at lave hårbøjler af til tøserne ..

    SvarSlet