onsdag den 9. maj 2012

Næsten som Juleaften

Idag fik www.ilonesfodspor.blogspot.com varer fra www.laederiet.dk til min workshop på lørdag.
Hold da op, hvor havde de sendt nogle lækre ting herop. Der var skind i alverdens farver og strukturer. Jeg kunne næsten ikke vente med at komme hjem og prøve at lave et par eksemplarer af det, de skal lave på lørdag.
Jeg har fået lavet lidt, men til trods for, at min kære Matts helt sikkert synes, at jeg har været lidt for optaget af det, så har jeg ikke lavet en brøkdel af det, jeg har haft lyst til, men det kommer nok!
Jeg håber, at der skal deltage i workshoppen får lyst til at prøve kræfter med at arbejde med skind. Der er så mange lækre skindtyper, og det er en ren fornøjelse at lege med det!
Jeg har lavet en lille værtindegave, men den får I ikke lov til at se, det skal jo helst være en overraskelse til værtinden!
Men I kan se de sødeste klapspænder jeg har lavet.
Silje poserede gerne for mor!






9 kommentarer:

  1. De hårspænder er da rigtig fine - glæder mig til på lørdag .-)

    SvarSlet
  2. Det er lyder goodt! Jeg er sikker på vi får lavet nogle skønne ting!

    SvarSlet
  3. Nej hvor fint! Skønt at få en ide om hvad din workshop kommer til "at handle om" mere præcist:-)

    SvarSlet
  4. Det ser vildt spændende ud. Glæder mig. ses om ikke så mange dage.

    SvarSlet
  5. Godt at se I alle har set ind hos Annette... Hun er så dygtig..

    jajajaja Dorte... Der må da også være lidt til nysgerrigheden ;o)

    Lone

    SvarSlet
  6. Det må der ihvertfald - Men det er SÅ FEDT med et lille hint:-)

    SvarSlet
  7. Smuk model og også flot spænde :0)

    SvarSlet