tirsdag den 1. maj 2012

Ny blogger!

Nu må vi se om jeg kan finde ud af dette. Jeg er flere gange blevet opfordret til at lave en blog, hvor jeg skriver om nogle af de kreative ting jeg laver.
Faktisk er jeg slet ikke spor kreativ, men for et par år siden fandt jeg ud af, at det var sjovt at lave ting i skind og læder. Det begyndte med hårbøjler:

Siden er det blevet til bl.a. hårspænder, øreringe, armbånd og nøglekæder.
Nøglekæderne er jeg allermest glad for. De er super smarte og anvendelige. Til gengæld tager de også lang tid at lave, men det er enormt tilfredstillende når man ser det færdige resultat.

D. 12. maj skal jeg til blogtræf for første gang. Det er www.ilonesfodspor.blogspot.com, der er værtinde. Jeg er blevet bedt om at stå for en workshop, hvor vi skal arbejde med skind og læder, det bliver spændende at se om jeg kan lære fra mig!


2 kommentarer:

  1. jamen da...

    Velkommen i Blogland.. sikken en skøn blog..Jeg vil glæde mig til at følge med i dine gøremål. Jeg er sikker på der er mange.. Håber du bliver glad for det.. familien vil elske at følge med, der også..

    Og undervise, det tror jeg du har helt styr på.. Du er jo ikke skolelærer for ingenting.. Jeg glæder mig så meget...

    Tak fordi du sagde ja..

    Lone

    SvarSlet
  2. Hov, hvor blev min forrige kommentar af?
    Jeg glæder mig til at se hvad du lægger ud.. Jeg ved jo du er fantastisk god til det med læder. Jeg har elsket mine hårbøjler, nøgleringe og brocher..

    Skøn blog, sødt navn..

    Ses, snart, og især den 12. maj.

    Lone

    SvarSlet